S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenie cookies môžete zmeniť v nastaveniach vášho prehliadača.

SK    ENG       +421 902 109 109    felt@passionfelt.com     

TOVAR V AKCII

Cena 40,00 EUR
skladom
Cena 32,00 EUR
skladom
Cena 40,00 EUR
skladom

Názory


» Reklamačný poriadok
REKLAMAČNÝ PORIADOK

Reklamačný poriadok

1. Na predávaný tovar poskytuje predajca záručnú dobu 24 mesiacov. Podmienkou je užívanie tovaru pre účel a spôsobom na ktorý je tovar určený a vykonávanie údržby tovaru predpísaným spôsobom predajcom, ktorý je priložený pri dodávke tovaru kupujúcemu. V súlade s § 619 a násl. Občianskeho zákonníka sa záruka nevzťahuje na bežné opotrebenie.

2. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že tovar pri preberaní nemá vady. Predovšetkým predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že v dobe, kedy kupujúci tovar prebral:

2.1. má tovar vlastnosti, ktoré si strany dohodli a v prípade, že dohoda chýba, má také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca popísal alebo ktoré kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru,

2.2. sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa tovar tohto druhu obvykle používa,

2.3. tovar zodpovedá kvalitou alebo prevedením dohodnutému vzorku alebo predlohe, v prípade, že bola kvalita alebo prevedenie určené podľa dohodnutého vzorku alebo predlohy,

3. Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je kupujúci povinný oznámiť do 48 hodín od prevzatia tovaru:

-  e-mailom na adresu: felt@passionfelt.com, alebo

-  telefonicky:               v pracovné dni od 9:00 do 17:00 na t.č. +421 902 109 109.

Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo poškodenia tovaru nemusia byť uznané.

4. Kupujúci uplatňuje reklamáciu písomne. V prípade reklamácie tovaru z iného dôvodu ako uvedené v odseku 3. prosím kontaktujte predajcu pred vrátením tovaru e-mailom na adresu predávajúceho felt@passionfelt.com pre dohodnutie podrobností. Reklamácia musí obsahovať:

-  číslo objednávky,

-  popis vady tovaru,

-  prípadne dokumentáciu reklamovanej vady tovaru.

Vašu reklamáciu sa budeme snažiť vyriešiť v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamácie. Predávajúci upovedomí kupujúceho o vybavení reklamácie na e-mailovú adresu uvedenú v zaslanej objednávke.

Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy predávajúci obdržal od kupujúceho reklamovaný tovar.

5. V prípade uznanej reklamácie má kupujúci nárok na:

- dodanie nového tovaru

- pokiaľ to z charakteru tovaru nie je možné, tak dodanie tovaru podľa vlastného výberu, až do výšky hodnoty reklamovaného tovaru,

- odstránenie uznaných vád,

- zľavu z kúpnej ceny,

- odstúpenie od zmluvy

NjljOWJkM